Makoilimme sohvalla elokuvan loputtua ja hän ei tehnyt elettäkään lähteäkseen. Hänen ollessaan jo lähes unessa, totesin että hän voi jäädä tuohon viereen nukkumaan, eihän ne bussitkaan enää kulkeneet.

Kun valot sammutettiin niin hämmästyksekseni minua ei nukuttanut enää lainkaan, mutta hän oli sitäkin väsyneempi. Jotain pientä siinä puheltiin hetken aikaa ja salaa toivoin että hän olisi nyt lähestynyt minua. En uskaltanut vihjata kuitenkaan mitään, koska en tuntenut häntä kunnolla. Sen olin kuullut että hän oli seksihullu. Tyydyin vaan kuuntelemaan hänen hengitystään.

Aamulla havahduin siihen että hän oli tullut aivan minuun kiinni.
Jonkin aikaa esitin nukkuvaa, kunnes hän rohkaisi mielensä ja antoi kätensä ikään kuin vahingossa eksyä ensin selkääni ja siitä hitaasti kohti takapuoltani. Voi kuinka olin kiihottunut ja kostuin pelkästä kosketuksesta. Hiljalleen käsi siirtyi hyväilemään jalkoväliäni, jolloin olisin halunnut kierähtää ympäri ja vastata samalla tavalla hyväilyyn. Mutta en kuitenkaan uskaltanut. Oli vain yritettävä pitää halunsa piilossa. Liikkeiden röyhkiintyessä minä "muka heräsin" ja tartuin omalla kädelläni tähän vaeltelevaan käteen ja vein sen omalle vyötärölleni. Hän kai luuli minun tehneen liikkeen unissani sillä hän ei nähnyt minun hymyäni. En sanonut mitään sillä en keksinyt mitään sanottavaa, päätin avata vain silmäni jotta hän huomaisi minun olevan hereillä.

Hän kiepsahti nopesti ylleni ja alkoi riisumaan minua. Annoin ottaa vain ylä-vartalon paljaaksi ja hän alkoi hyväilemään minua sängellään ihanan hellästi ja kourien hyvin ahnaasti jalkoväliäni. Olin kuin tulessa.
 
Hetken touhuttuamme riisuimme loputkin vaatteet päältä ja hän siirtyi alemmas. Nostin pääni ylös ja näin vain hänen tummat hiuksensa ja leveät hartiat jalkojeni välissä. Hän imaisee klitorista. Ah, lasken pääni takaisin ja suljen silmäni. Tuntuu hyvältä. Hän nuolee taitavasti. Kieli leikittelee pitkin häpyhuulia ylös ja alas. Olen aivan märkä. Voihkin halusta. Hän jatkaa ja jatkaa nuolemista mutisten aina hetkittäin jotain.
En välitä hänen höpinöistään, pääasia ettei hän lopeta. Alan olla jo lähelle laukeamista. Haluaisin hänet kyllä vielä sisääni, mutta en uskalla pyytää. Hän leikkii kielellään ja sormillaan klitoriksellani. Vartalossa tuntuu tuttua aaltoilua. Laukean ihan hetken päästä. Jännitän lantioni valmiiksi. Yhtäkkiä mies lopettaa nuolemisen.
Hän nousee polvilleen jalkojeni välissä. Siristän silmiäni ja yritän katsoa niin ettei hän huomaa. Aurinko sokaisee hieman enkä näe.  Hän kaivaa lattialta shortsiensa taskusta kondomin ja rullaa sen kalunsa päälle ja tulee jalkojeni väliin. Levitän jalkani. Hän hieroo kaluansa klitoristani vasten. Hän asettaa kalun kohdalleen ja työntyy sisään. Olen niin kiihottunut ja märkä ettei se satu ollenkaan. Ah kuinka hyvältä se tuntuukaan. Hän työntää sen pohjaan saakka ennen kuin aloittaa naimisen, ensin hitaasti, kohta kovemmin ja kovemmin hän työntyy minun märkään koloon. Olen täysin kiihkon vallassa ja voihkin yhä äänekkäämmin. Hän nai ja nai, päässäni pyörii ja olen jälleen laukeamispisteessä.
Jälleen hän lopettaa juuri ennen orgasmiani ja vetäytyy pois sisältäni. Huokaan pettyneenä, mutta onneksi hän vain haluaa kääntää minut ympäri, painaa minut mahalleen pyyhkeelle ja levittää haarani. Sitten hän laittaa upean turvonneen kalun uudestaan sisääni. Päässäni salamoi. Hän nai minua rajusti. Hieroen välillä klitoristani. Hän panee ja panee ja minä tärisen, vapisen ja huohotan nautinnosta kunnes tunnen valtavan orgasmin lähestyvän. Hän huomaa sen ja nai minua entistä rajummin ja painautuu kalullaan tiukemmin aivan pohjaan saakka. Laukean huutaen. Valtavat väristykset kulkevat pitkin vartaloani, tuntuu niin hyvältä. Pilluni sykkii, kuumat jälkijäristykset jatkuvat hitaasti vaimentuen. Palan takaisin tähän hetkeen. Hän huohottaa hengästyneenä päälläni, iso kalu yhä syvällä sisälläni. Hän on lauennut samaan aikaan.
Hymyilen vain vastaukseksi ja suljen silmäni. Nautin raukeasta olosta. Hän nousee pois päältäni. Olen rento ja onnellinen. Tyydytetty.