Vietimme iltaa kahdestaan ja päätimme lähteä muutaman oluen jälkeen saunaan. Saunassa katselin hänen kauniita lihaksiaan ja sitä miten hänen rintakehänsä liikkui hengittäessä. Hänen vartalonsa oli täydellinen. 

Suljin silmäni, koska en voinut katsoa häntä kiihottumatta. Pidin yhä silmiäni kiinni kun tunsin hänen kätensä reidelläni. Toinen käsi nousi kylkeäni pitkin ylöspäin ja oli hetken kuluttua rinnallani. Hän hyväili hellästi rintaani. Puristi hellästi ja siirsi kätensä kaulalleni. Tunsin hänen tulevan lähemmäksi. Lihakseni jännittyivät hieman, koska en tiennyt mitä tehdä. Olin kuin huumattu.

Hän tuli seisomaan eteeni ja suuteli minua kiihkeästi ja pitkään. Suudelman jälkeen hän siirtyi huulillaan aina vain alemmaksi. Ensin kaulalle, solisluulle, rinnoille.. Hänen sormensa kiihottivat taitavasti mutta hellästi toisen käden hyväillessä rintojani. Jalkovälini kostui entisestään ja hengitys kävi raskaaksi. Kiihotus tuntui muuttuvan sietämättömäksi, mutta silti se kiihotti minua aina vain enemmän.  Toivoin etten saisi orgasmia vielä.

Kun olin jo saamaisillani, hän lopetti. Anelin häntä jatkamaan, olin jo niin lähellä. Hän työnsi minut olkapäistä makuu asentoon lauteille ja nousi itse jalkojeni väliin polvilleen. Suljin silmäni jälleen. Tunsin hänen sormenpäänsä klitoriksellani, huulet alavatsallani. Suukotellen hän siirtyi aina alemmaksi ja alemmaksi kunnes tunsin huulet klitoriksellani. En ole koskaan kokenut mitään niin taivaallista. Hänen kielensä liikkui niin taidokkaasti ja aina juuri oikeaan kohtaan. Olin aivan varma että saan orgasmin jo siinä. Hän kysyi olenko valmis. En tiennyt mitä hänen mielessään oli, mutta vastasin kyllä.

Hän asettui päälleni ja suuteli minua kiihkeästi. Samalla, minun yhä värähdellessä kiihotuksen voimasta, hän vei kalunsa sisälleni. Jokaisen työnnön aikana tunsin sen paisuvan sisälläni. Yritin saada sen mahdollisimman syvälle sisälleni liikuttamalla lantiotani edestakaisin, pehmein pyörivin liikkein. Lopulta laukesimme samanaikaisesti. Suutelimme toisiamme, samalla hyväillen. Ja pian olimmekin jo valmiita siirtymään suihkuun harrastamaan uudelleen taivaallista seksiä.